Deze persoon zal:

  • Centraal contactpersoon zijn bij IT gebonden problemen of vragen, voor IT- servicegebruikers. Hierbij in eerste instantie zelf trachten te voorzien in een oplossing, een workaround of de gevraagde info.
  • Toezien op een geborgde probleembehandeling en de nodige feedback voorzien tav de klant.
  • Proactief de goede werking van de computersystemen mbv de benodigde tools opvolgen en verzekeren.
  • Zich voortdurend bijscholen, teneinde aan de klant een optimale service te kunnen geven.
  • Meebouwen aan een documentatieplatform.
  • Zelfstandig afgelijnde opdrachten uitvoeren (ontwikkelen tools, aanpassen incident mgmt systeem, opzetten van automatisaties, …)

Er wordt gewerkt in morgen- en middagshifts respectievelijk van 6h tot 14h en van 14h tot 22h, inclusief weekends en dit binnen 3 ploegen van telkens 3 medewerkers

 

Functie eisen:

  • Goede technische achtergrond:

o MS Windows, MS Office, MS Outlook, MS Sharepoint, O365

  • Nieuwsgierig om de eigen softwaredistributie en verschillende businessapplicaties te leren kennen
  • Talenkennis: Nederlands, Engels, (Frans)
  • Goede communicatieve vaardigheden, servicegericht, klantvriendelijk, stressbestendig
  • Teamgeest
  • Relevante werkervaring
  • Kennis van ITIL is een pluspunt UNIX / SAP en Mainframe is een pluspunt